Gyakran Ismételt Kérdések – Jegyvisszaváltás

Gyakran ismételt kérdések és tudnivalók a jegyvisszaváltásról

Miért kell ennyi adatot megadnom? Nem elég a nevem és a bankszámlaszámom? Mi szükség van a vonalkódra?

A jegyek visszaváltása rendkívüli odafigyelést és pontosságot igénylő folyamat, mely során kollégáink egyesével ellenőrzik, hogy vásárlóinknak a megfelelő összeget utaljuk vissza. A jegyek egyértelmű beazonosításához szükségünk van a jegyen szereplő vonalkódra (pl. 0022113434MUPAL, 0011335667BUDAP).

Bankkártyaszámot vagy bankszámlaszámot kell megadni?

A jegy árának visszautalásához mindenképpen bankszámlaszámra van szükség. Eddigi tapasztalataink szerint a legtöbb téves rögzítés a bankszámlaszám megadásánál történik: vásárlóink sok esetben tévesen a kártyán olvasható bankkártyaszámot adják meg bankszámlaszám helyett.

SZÉP-kártyával vásároltam jegyet. Hogyan történik a visszatérítés?

A Széchenyi Pihenőkártyával vásárolt jegyek összegét a vásárláshoz használt SZÉP-kártyára utaljuk vissza, a kártyával fizetett összeg erejéig. A nem SZÉP-kártyával fizetett összeget a regisztráció során megadott bankszámlaszámra térítjük vissza.

Egy előadásra több jegyet is váltottam. Ezeket egyesével kell rögzítenem?

Abban az esetben, ha Ön egy adott előadásra több jegyet váltott, azokat egyszerre is rögzítheti a rendszerben, amennyiben a jegyeken szereplő vonalkódokat vesszővel vagy / jellel elválasztva viszi fel az erre szolgáló mezőbe.

Több előadásra is vásároltam jegyet. Ezeket egyesével kell rögzítenem?

Ha Ön több előadásra is váltott jegyet, úgy azokat külön kell rögzítenie a felületen. Az első programra váltott jegy(ek) adatainak rögzítése után lejjebb görgetve válassza ki a következő programot, így további előadásokra szóló jegyek adatainak megadására nyílik lehetősége.

A jegyvásárláskor felmerült kezelési költséget/kényelmi díjat is visszautalják?

Nem. A kényelmi díj, illetve a kezelési költség viszonteladói partnereink rendszerének használatából adódik, amelyért cserébe jegyvásárlási szolgáltatásukat biztosítják. Így ezek a díjak nem a jegyár részei, visszatérítésükre sajnos nincs lehetőségünk. Kérjük, a regisztrációs felületen csak a jegy árát rögzítse!

Még nem kaptam meg az összeget. Mikor várható az utalás?

Az adatok feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. Ha valaki két vagy több időpontban regisztrál (más-más előadással), akkor két vagy több tranzakcióban utaljuk vissza az összeget. Az adatfeldolgozás, a jegy visszaváltása és a visszatérítés hosszabb időt vesz igénybe, ezért szíves türelmét kérjük. Kérjük, csak abban az esetben jelezze számunkra, hogy nem kapta meg a kompenzációt, ha négy héttel a regisztrációt követően sincs a teljes összeg a számláján. Megértését és türelmét köszönjük!

Legkésőbb meddig válthatom vissza a jegyemet?

Az elmaradt előadásokra szóló jegyeket legkésőbb az előadás eredetileg tervezett időpontját követő 30 napig váltjuk vissza.

JEGYVISSZAVÁLTÁS